vineri, 21 septembrie 2012

Prizonierul ochilor mei

    Mi-e somn, dar nu pot s-adorm pentru că de câteva nopţi rătăceşti prin labirintul ochilor mei de ciocolată. Nu ai găsit calea de ieşire încă. Nu ai găsit cheia... dar nici nu vreau s-o găseşti! Stai înnecat în ochii mei trişti şi nu mă lăsa să adorm. Vreau să stau trează şi să zâmbesc la fiecare mesaj pe care mi-l trimiţi. Eşti printat în ochii mei, ce bine, căci vreau să te păstrez. Te ţin prizonier. Te poţi plimba prin labirint. E plin de flori. S-au ofilit? Trebuie să plâng ca să intre în ritm de dans?
    Nu mă lăsa să te visez!
Vreau să stau toată noaptea cu ochii deschişi şi să privesc stelele. Să îmi aduc aminte de tine cum tremurai pe banca din spatele casei, pe balansoar şi pe balcon... cu mine în braţe.
   N-am să te las să-mi răpeşti momentele astea, aşa că stai ascuns în ochii mei ciocolatii până când îţi voi da cheia pentru a evada.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu