sâmbătă, 23 iunie 2012

Mărturisiri

    Am învăţat că toată lumea vrea să trăiasca pe vârful muntelui, însă fără să bage de seamă că adevărata fericire înseamnă felul de a-l escalada.
    Am învăţat că, atunci cănd un nou născut strânge cu pumnul lui micuţ, pentru prima oară degetul părintelui, l-a acaparat pentru totdeauna.
     Am învăţat că un om are dreptul să se uite jos la altul, doar atunci când ar trebui să-l ajute să se ridice.
      Sunt atâtea lucruri pe care am putut să le învăţ de la voi, oamenii, dar, cai, nu-mi vor servi la nimic, deoarece atunci, cănd o să fiu băgat în interiorul acelei cutii, înseamnă că sunt mort.
    Spune întotdeauna ce simţi şi fă ce gândeşti!
    
       Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea dormind, te-aş îmbrăţişa foarte strâns şi l-aş ruga pe Dumnezeu să fiu păzitorul sufletului tău. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieşind pe uşă, ţi-aş da o îmbrăţişare, un sărut şi te-aş chema înapoi să-ţi dau mai multe. Dacă aş şti că acestea ar fi ultimele minute ar fi ultimele în care te-aş vedea, auzi sau îţi scriu...aş spune „Te iubesc!” şi nu mi-aş asuma, în mod prostesc, gândul că deja ştii.                                               de G. Garcia Marquez

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu